izpis_h1_title_alt

Namenska spletna aplikacija za mentoriranje zaključnih del
ID PALČIČ, MIHA (Avtor), ID Čehovin Zajc, Luka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (762,17 KB)
MD5: 8F51219EF2E0CCEE5D85A394EA91A254

Izvleček
V okviru dela je predstavljena spletna aplikacija, namenjena komunikaciji med profesorji in študenti, cilj katere je učinkovit proces mentoriranja diplomskih del. Za boljše razumevanje problema so bili preko pogovorov s študenti določeni obstoječi načini komunikacije, ki se jih mentorji poslužujejo pri komunikaciji. Raziskana je bila tema igrifikacije, z elementi katere smo želeli izboljšati motivacijo študentov. Zasnovana aplikacija implementira izbrane elemente igrifikacije v navezavi s funkcionalnostmi, ki so bile prepoznane kot ključne pri pregledu obstoječih načinov komunikacije. Izveden je bil tudi kvalitativni preizkus, v katerem je skupina študentov simulirano uporabljala aplikacijo, nato pa so bili z njimi opravljeni pogovori. Študentje so aplikacijo ocenili pozitivno ter podali nekaj idej za izboljšave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zaključno delo, igrifikacija, spletne tehnologije
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-155241 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:190705923 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.03.2024
Število ogledov:116
Število prenosov:27
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A dedicated web application for theses supervision
Izvleček:
As part of the work, an online application is presented, intended for communication between professors and students, the goal of which is an effective process of mentoring students’ final works. For a better understanding of the problem, the existing methods of communication used by the mentors were determined through conversations with the students. The topic of gamification was explored, with the elements of which we wanted to increase student motivation. The designed application implements select elements of gamification connected with functionalities, which were identified as key in the review of existing methods of communication. A qualitative test was also carried out, in which a group of students used the application in a simulated manner, after which conversations were conducted with them. The students evaluated the application positively and gave some ideas for improvements.

Ključne besede:thesis work, gamification, web technologies

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj