izpis_h1_title_alt

Kompatibilnost oglaševanja in kredibilnosti slavne osebnosti : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Franić, Sanja (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/franic200.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, osebnost, oglas, vedenje potrošnikov, efektivnost, kultura, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Franić]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/RUL-15524 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:20321510 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1659
Število prenosov:220
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, personality, advertisement, consumer behaviour, efficiency, culture, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj