izpis_h1_title_alt

Vpliv pospeševanja prodaje na odločitev o nakupu določene blagovne znamke tekaških copat : magistrsko delo
ID Vene, Nataša (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (706,91 KB)
MD5: DC21197D4D541088FDE3C085FF138C4C

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, pospeševanje prodaje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, blagovne znamke
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. Vene
Leto izida:2024
Št. strani:III, 50, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-155231 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:187620867 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.03.2024
Število ogledov:241
Število prenosov:115
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of sales promotion on the decision to buy a certain brand of running shoes
Ključne besede:marketing, sales promotion, consumer behaviour, purchasing, decision making, consumer behaviour, brands

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj