izpis_h1_title_alt

Porabnikovo zaznavanje in naklonjenost digitalnemu trženju in spletnemu nakupovanju : magistrsko delo
ID Babič, Tjaša (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (576,14 KB)
MD5: 15C8408EB10C8EE9285D0286BBA6CF3C

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, spletna trgovina, poslovno komuniciranje, odnosi s strankami
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:T. Babič
Leto izida:2023
Št. strani:III, 57, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-155198 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:186027779 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.03.2024
Število ogledov:74
Število prenosov:11
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer perception and preference for digital marketing and online shopping
Ključne besede:marketing, electronic marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, online shopping, business communication, customer relationship

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj