izpis_h1_title_alt

Uporaba humorja v produkciji vidnih sporočil
ID Rozina, Dominika (Avtor), ID Ahtik, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,49 MB)
MD5: 01742155A9E69C00EDB083ECCE9A230D

Izvleček
Magistrsko delo je rezultat našega zanimanja za uporabo humorja kot pripomočka oziroma orodja v ustvarjanju vidnih sporočil, animacije kot medija za posredovanje sporočila in optimistične naravnanosti, da lahko z ozaveščanjem mladih vplivamo na njihov odnos do oblačil in način razmišljanja. Vsa ta zanimanja smo v teoretičnem delu podkrepili s kratko predstavitvijo vidne komunikacije in opredelili njen relevantni pomen za namen tega dela. Z izpostavitvijo pomembnih dogodkov v razvoju družbenih omrežij, v povezavi s tehnološkim napredkom, smo skušali utemeljiti ugotovitve o sodobni družbi kot silovito vidno usmerjeni, ki se je znašla v poplavi vidnih sporočil. Raziskavo smo nadaljevali s kratko poglobitvijo v razumevanje humorja kot družbenega fenomena in jo razširili na področje njegove uporabe v vidni komunikaciji. V okviru eksperimentalnega dela smo se osredotočili na realizacijo glavnega namena magistrske naloge, v kateri smo vsa prej omenjena zanimanja združili v oblikovanju komunikacijske kampanje, s katero smo želeli preko humornih video animacij ozaveščati mlade o manipulacijskih praksah hitre mode. V praktičnem delu smo najprej predstavili omenjeno problematiko kot izhodišče naših animacij in z ozirom na izbrano ciljno skupino določili družbena omrežja kot naš primaren komunikacijski kanal. Glede na podatke raziskave o najbolj priljubljenih vsebinah na družbenih omrežjih smo temu primerno, v obliki kratkih videov pokončnega formata, prilagodili izbrani komunikacijski medij. Na snovanje zgodb in končno produkcijo vidnih sporočil so imela, poleg našega lastnega doživljanja humorja in hitre mode, velik vpliv izpostavljena inspirativna dela in ustvarjalci. Za namen objave animacij smo na družbenih omrežjih TikTok in Instagram ustvarili profil @wardrobewastelandia, kjer lahko ustvarjena vsebina služi svojemu namenu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:humor, vidna komunikacija, animacija, hitra moda, komunikacijska kampanja, družbena omrežja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-155044 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.03.2024
Število ogledov:325
Število prenosov:51
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of humor in production of visual communication
Izvleček:
The Master’s thesis is the result of our interest in the use of humour as a tool for creating visual messages and animations, as a medium for forwarding messages and the optimistic inclination that we can raise awareness and influence thinking and the relationship with fashion among youngsters. In the theoretical part, we underpinned all the above interests with a brief presentation and definition of what visual communication is. We tried to justify the findings that modern society, which is considered to be enormously visual, now finds itself in a flood of visual messages by outlining important events in the development of social media in terms of technological progress. We continued our research by taking a short dive into the concept of humour as a social phenomenon and extending the concept to the realm of its use in visual communication. Within the experimental part, we focused on realising the main objective of the work by bringing together all the above interests in a communication campaign. With the campaign, which consists of a series of humorous animations, we aim to sensitise young people to the manipulative practises of the fast fashion industry. In this chapter, we first introduced a fast fashion issue as a starting point for the animations and selected social networks as the primary communication channel with the target audience in mind. Taking into account research on the most popular content on social media, we designed the animations accordingly in a vertical short video format. Our own perception of humour and fast fashion as well as inspiring works and artists influenced the stories and the final production of the visual messages. With the aim of publishing the animations on social media TikTok and Instagram, we created a profile @wardrobewastelandia where the created content can fulfil its purpose.

Ključne besede:humour, visual communication, animation, fast fashion, communication campaign, social networks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj