izpis_h1_title_alt

Analiza odnosa študentov do subliminalnega oglaševanja : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Štucin, Anja (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (560,19 KB)
MD5: 3980D47DFD1AECE13B4D62ECE394FF4D

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, etika, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, raziskave, študenti, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Štucin
Leto izida:2023
Št. strani:II, 29, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-154674 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:181989379 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.02.2024
Število ogledov:351
Število prenosov:40
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of students' attitudes towards subliminal advertising
Ključne besede:marketing, advertising, ethics, consumer behaviour, consumer psychology, research, students, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj