izpis_h1_title_alt

The development of 360-degree digital marketing strategy and its key touchpoints : the case of authentic beauty concept brand : master's thesis
ID Zver Siječić, Tjaša (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,40 MB)
MD5: D7EA5F0DE847CE0ACF9AE7D919A8733E

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, electronic marketing, advertising, consumer behaviour, brands, social networks, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:T. Zver Siječić
Leto izida:2023
Št. strani:VI, 103, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-154666 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:181788163 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.02.2024
Število ogledov:192
Število prenosov:10
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razvoj 360-stopinjske digitalne trženjske strategije in njenih ključnih stičnih točk : primer blagovne znamke Authentic Beauty Concept
Ključne besede:trženje, strategija trženja, elektronsko trženje, oglaševanje, vedenje potrošnikov, blagovne znamke, družbena omrežja, študija primera

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj