izpis_h1_title_alt

Razvoj trženjske strategije nogometnega kluba Arsenal na kitajskem trgu : magistrsko delo
ID Steklačič, Klemen (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (964,84 KB)
MD5: 604A4CDAFC5B61B2C8E06049D3698A59

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, strategija trženja, razvoj, cilj, poslovno komuniciranje, primeri, šport
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Steklačič
Leto izida:2023
Št. strani:IV, 67 str.
PID:20.500.12556/RUL-154642 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:179282435 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.02.2024
Število ogledov:130
Število prenosov:20
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of marketing strategy of football club arsenal on Chinese market
Ključne besede:marketing, brands, marketing strategy, development, goal, business communication, cases, sports

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj