izpis_h1_title_alt

Vpliv trajnostnih iniciativ podjetij na nakupne navade potrošnikov pri nakupovanju oblačil : magistrsko delo
ID Peršak, Boris Tone (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,13 MB)
MD5: 72F6A08948056A99604CC96172F0AFA0

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, trajnostni razvoj, trženje, vedenje potrošnikov, tekstilna industrija, odločanje, nakup, potrošnja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:B. T. Peršak
Leto izida:2023
Št. strani:III, 64, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-154639 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:178724355 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.02.2024
Število ogledov:340
Število prenosov:31
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of sustainable business initiatives on consumer buying habits in clothing choice
Ključne besede:enterprises, sustainable development, marketing, consumer behaviour, textile industry, decision making, purchasing, consumption, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj