izpis_h1_title_alt

Kommunikativnyj podhod k hudožestvennomu tekstu v processe obučenija čteniju : (kommunikativnaja kompetencija, kommunikativnaja strategija)
ID Vasiljeva, Ljudmila (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (177,37 KB)
MD5: D8C1ACD73149C73774F4B6EBA11D5262
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-25/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Ruski jezik
Ključne besede:umetnostno besedilo, komunikacijska kompetenca, komunikacijska strategija, ustvarjalnost, književnost, pouk književnosti, književna didaktika, didaktika književnosti, visokošolska didaktika, visoko šolstvo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 285-292
PID:20.500.12556/RUL-154545 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:82:81:37.016
COBISS.SI-ID:72078690 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.02.2024
Število ogledov:150
Število prenosov:2
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Uredniki:Boža Krakar-Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
Leto izida:2008
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:25
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Umetnostno besedilo ima tako komunikacijske kot tudi estetsko komunikacijske značilnosti. Učitelju omogoča, da vključi študente v kreativne dejavnosti in oblikuje komunikacijsko kompetenco, ki vključuje jezikoslovne, strokovne, sociolingvistične, logične in paralingvistične spretnosti. Izkazalo se je, da je komunikacijska strategija pomembno orodje za zagotavljanje komunikacijskih sposobnosti. Medtem ko učitelj razvija to strategijo, se mora osredotočiti na aktivnost študentov.

Ključne besede:TITLE:A fictional text has both communicative and aesthetic communicative features. It enables a teacher to involve students in creative activities and form communicative competence involving linguistic, professional, sociolinguistic, logical and paralinguistic skills. A communicative strategy turns out to be a significant tool for the provision of communicative skills. While developing this strategy a teacher should focus on student activity./KEYWORDS:fictional text, communication competence, communication strategy, creativity, literature, teaching literature, literature didactics, didactics of literature, higher education didactics, higher education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj