izpis_h1_title_alt

Sistem za umeščanje modelov promocijskih artiklov v virtualna okolja
ID Pušenjak, Žan (Avtor), ID Bohak, Ciril (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,49 MB)
MD5: E13084FABC97BED7A7C465DE4BF60D47

Izvleček
V okviru diplomskega dela smo razvili sistem, ki omogoča uporabo promocijskih modelov v virtualnih okoljih. Ta podpira nalaganje modelov preko spletne aplikacije ali preko dodatka (angl. add-on) za odprtokodni program za modeliranje in oblikovanje Blender. Uporaba modelov je možna preko paketa razvitega za pogon Unity. Razvili smo spletno aplikacijo, ki podpira različne nivoje dostopa uporabnikov in omogoča enostavno uporabo in pregled nad sistemom. Za namene testiranja smo v sistem naložili nekaj testnih modelov in oblikovali testno okolje, ki vključuje več kot petdeset promocijskih modelov. Izmerili smo porabo virov in časovni zamik delovanja sistema ter definirali možne izboljšave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:promocija, virtualno okolje, model, artikel, oglaševanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-154480 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:185960707 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.02.2024
Število ogledov:148
Število prenosov:17
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:System for placing models of promotional goods in virtual environments
Izvleček:
Within the scope of the thesis, we developed a sistem that allows users to include promotional models in virtual environments. It supports model upload through our web application or via add-on for the open-source modeling and design program Blender. Model usage is possible through a package developed for the Unity game engine. A web application supporting various user access levels was developed, providing needed functionality and overview of the system. For testing purposes, several test models were uploaded into the system, and a demonstrative test environment was designed. It uses more than fifty promotional models. We measured resource consumption, system operation latency, and defined possible improvements.

Ključne besede:promotion, virtual enviroment, model, article, advertising

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj