izpis_h1_title_alt

Priredba treh izbranih slikanic za potrebe lahkega branja : magistrsko delo
ID Plošnik, Kaja (Avtor), ID Blažič, Milena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,22 MB)
MD5: 46C3C8308715D1C766E3C2C5E2728D09

Izvleček
V teoretičnem delu magistrske naloge sistematično predstavljamo osnovne koncepte bralne pismenosti, raziskujemo pomen lahkega branja ter analiziramo strukturo slikanic in sodobnih pravljic. Poglobljeno se ukvarjamo z vprašanjem, kako branje vpliva na otrokov kognitivni razvoj ter kakšne strategije uporabiti za spodbujanje otroške radovednosti do knjig. Razpravljamo tudi o specifičnih značilnostih kakovostnih slikanic in sodobnih pravljic. Praktični del je posvečen analizi treh izbranih slikanic, kjer smo sistematično prilagajali besedilo po načelih lahkega branja. Poseben poudarek je na strategijah, kako spodbuditi otroški interes za branje in razumevanje slikanic ter kako otroci reagirajo na vizualne elemente. Poleg tega analiziramo, katere točke komunikacijskega modela lahko učinkovito vključimo pri branju slikanic z otroki. V zaključku se osredotočamo na kritično analizo izvedenih dejavnosti in podajamo ključne ugotovitve o uspešnosti prilagajanja slikanic po sistemu lahkega branja. Magistrsko nalogo zaokrožuje refleksija o pomembnosti razvijanja bralne pismenosti v zgodnjem otroštvu ter o vlogi kakovostnih slikanic in sodobnih pravljic v tem procesu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikanica, lahko branje, bralna pismenost, sodobna pravljica
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Plošnik
Leto izida:2024
Št. strani:VI, 76 str.
PID:20.500.12556/RUL-154460 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028(043.2)
COBISS.SI-ID:185763587 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.02.2024
Število ogledov:182
Število prenosov:23
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Adaptation of Three Selected Picture Books for Easy Reading
Izvleček:
The theoretical part of the thesis systematically introduces the fundamental concepts of literacy, explores the significance of easy reading, and analyzes the structure of picture books and contemporary fairy tales. We delve into how reading impacts a child's cognitive development and discuss strategies to stimulate children's curiosity about books. Furthermore, we examine specific characteristics of high-quality picture books and contemporary fairy tales. The practical part focuses on the analysis of three selected picture books, where we systematically adapted the text following the principles of easy reading. Special emphasis is placed on strategies to spark children's interest in reading and understanding picture books, as well as observing their reactions to visual elements. Additionally, we analyze which points of the communication model can be effectively incorporated when reading picture books with children. In conclusion, we critically analyze the conducted activities and provide key findings regarding the success of adapting picture books using the easy reading approach. The thesis concludes with a reflection on the importance of developing literacy in early childhood and the role of high-quality picture books and modern fairy tales in this process.

Ključne besede:picture books, easy reading, reading literacy, contemporary fairy tale

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj