Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Kriminologija: študijski pripomoček za študente socialne pedagogike
ID
Brinc, Franc
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7532/
Image galllery
Abstract
Običajno se kriminologija opredeljuje kot znanost o kriminalnem vedenju. Osnovni namen kriminologije je proučevanje osebnosti prestopnika, njegovih razmer in trenutka "prehoda k dejanju". Pri tem se uporablja klinično psihološki in sociološki pristop proučevanja. Vse doslej kriminologija ni uspela pojasniti, kako in zakaj nastaja kriminaliteta in kaj bi bilo treba storiti za zmanjšanje kriminalitete. Prisotna je nemoč kriminologije, da bi odkrila vzroke za kriminaliteto. Doslej še ni ustrezne teorije človekovega kriminalnega vedenja. Enotna ugotovitev kriminologije je, da ni posamičnih dejavnikov, ki bi določali, kdo bo kriminalen, je le medsebojno vplivanje med številnimi objektivnimi in subjektivnimi dejavniki. Gre za dinamiko različnih dejavnikov in njihovo medsebojno prepletanje. Med vzroki kriminalitete je treba proučevati tudi motivacijo, saj motivi spodbujajo vedenje. Pomembni so cilji, ki jih želi človek doseči z vedenjem (korist, maščevanje, sprostitev sovraštva, jeze, ljubosumja, zadovoljitev spolnega nagona).
Language:
Slovenian
Keywords:
kriminaliteta
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Ljubljana, Pedagoška fakulteta
Year:
1996
PID:
20.500.12556/RUL-154356-bbbba2a7-284d-35b0-d6bb-6617a64d44cd
Publication date in RUL:
04.09.2024
Views:
128
Downloads:
33
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back