izpis_h1_title_alt

Načrtovanje uporabniške izkušnje za mobilno aplikacijo Herq.me
ID Kumer, Valentina (Avtor), ID Guna, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (27,82 MB)
MD5: A1C29FBDC70DE8643CEAB3E7BD7825F4

Izvleček
V diplomskem delu smo se posvetili načrtovanju uporabniške izkušnje za mobilno aplikacijo HERQ.ME, ki je namenjena objavi izgubljene in najdene lastnine. Glavni cilj diplomskega dela je bil razvoj funkcionalnega prototipa uporabniškega vmesnika mobilne aplikacije. V teoretičnem delu smo najprej definirali koncept uporabniške izkušnje, poudarili njeno pomembnost ter raziskali dejavnike, ki nanjo vplivajo. Osredotočili smo se na aktivnosti uporabnikov v aplikaciji ter se dotaknili tudi anatomije mobilnih aplikacij in oblikovanja grafičnih elementov. V praktičnem delu smo izvedli kvantitativno raziskavo in intervjuje za določitev idealnih uporabnikov. Prav tako smo analizirali že obstoječe aplikacije. Na podlagi teh raziskav smo oblikovali žične modele, ki so združevali funkcionalnosti naše aplikacije, pri čemer smo upoštevali tudi povratne informacije anketirancev in podrobne odgovore intervjuvancev. Sledilo je preoblikovanje grobih žičnih modelov v grafični vmesnik mobilne aplikacije s pomočjo programa Figma, priprava aplikacije za eksperimentalni del ter izvedba vrednotenja uporabniške izkušnje. Pri tem smo uporabili standardne vprašalnike za vrednotenje uporabniške izkušnje UEQ in MeCUE. Rezultat diplomskega dela je funkcionalen prototip mobilne aplikacije za izgubljene in najdene lastnine, ki je razumljiv in uporabniku prijazen.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mobilna aplikacija, uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, izgubljeno in najdeno.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-154180 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.01.2024
Število ogledov:248
Število prenosov:148
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:User experience design for Herq.me mobile app
Izvleček:
In our thesis, we focused on designing the user experience for the mobile application HERQ.ME, which is intended for reporting lost and found items. The primary objective of this thesis was to develop a functional mobile application user interface prototype. In the theoretical section, we initially defined the concept of user experience and emphasized its importance, as well as explored the factors influencing it. We concentrated on user activities within the application and touched on the anatomy of mobile applications and the design of graphic elements. In the practical section, we conducted a quantitative study and interviews to identify ideal users. Additionally, we analysed existing applications. Based on these research findings, we created wireframes that integrated the functionalities of our application, considering feedback from survey respondents and detailed responses from interviewees. This was followed by the transformation of rough wireframes into a graphic interface for the mobile application using the Figma program, preparation of the application for the experimental phase, and the evaluation of the user experience. Standard user experience evaluation questionnaires UEQ and MeCUE were used for this purpose. The result of the thesis is a functional prototype of a mobile application for reporting lost and found items, which is user-friendly and easy to understand.

Ključne besede:mobile application, user experience, user interface, lost and found.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj