izpis_h1_title_alt

Brand awareness of the Hisense brand on the Bulgarian market : marketing strategy for television sets : master's thesis
ID Ivanova Radoslavova, Tsvetelina (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/radoslavova5131-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, products, brands, image, consumer behaviour, marketing strategy, cases, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Ivanova Radoslavova]
Leto izida:2023
Št. strani:III, 66, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-153890 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:171491075 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.01.2024
Število ogledov:497
Število prenosov:8
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Prepoznavanje blagovne znamke Hisense na bolgarskem trgu : trženjska strategija za produkt televizij
Ključne besede:trženje, proizvodi, blagovne znamke, image, vedenje potrošnikov, strategija trženja, primeri, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj