izpis_h1_title_alt

Vloga zasebnosti v odnosu uporabnikov do spletne personalizacije : magistrsko delo
ID Kokalj, Tjaša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kokalj5160-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, spletna trgovina, osebnost, podatki, varstvo podatkov, podatkovna analitika, potrošnik, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kokalj]
Leto izida:2023
Št. strani:III, 64, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-153877 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:170995715 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.01.2024
Število ogledov:182
Število prenosov:15
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of privacy in user attitudes towards web personalization
Ključne besede:marketing, online shopping, personality, data, data protection, data analytics, consumer, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj