izpis_h1_title_alt

Analiza zaznavanja zelenega zavajanja v oglasih med mladimi v Sloveniji : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Modic, Maja (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/modic2238.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, zeleno trženje, varstvo okolja, mladina, kritika, potrošnik, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Modic]
Leto izida:2023
Št. strani:II, 25, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-153861 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:170307587 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.01.2024
Število ogledov:207
Število prenosov:7
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of advertisements' greenwashing awareness among young people in Slovenia
Ključne besede:marketing, green marketing, environmental protection, youth, critics, consumer, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj