izpis_h1_title_alt

Consumers' response to Search Engine Marketing : generational biases : master's thesis
ID Keleshovska, Monika (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/keleshovska5107-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, consumer behaviour, generation gap, consumer psychology, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Keleshovska]
Leto izida:2023
Št. strani:III, 59, 35 str
PID:20.500.12556/RUL-153776 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:167333123 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.01.2024
Število ogledov:614
Število prenosov:31
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, vedenje potrošnikov, medgeneracijske razlike, psihologija potrošnika, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj