Mobilne aplikacije za načrtovanje poti so postale nepogrešljiv del sodobnega vsakdana, saj jih uporabniki pametnih telefonov uporabljajo za navigacijo, zbiranje informacij in orientacijo. V magistrskem delu se osredotočamo na Apple Maps, ki je privzeta aplikacija za načrtovanje poti podjetja Apple, z namenom analize in izboljšave nekaterih težav z njenim uporabniškim vmesnikom. Z uporabo hevristične analize in testiranja uporabnosti smo poskušali oceniti težave z uporabnostjo, s katerimi se srečujejo uporabniki Apple Maps. V magistrskem delu smo odkrili težave z napačno postavitvijo elementov uporabniškega vmesnika, kar je privedlo do napačnih uporabniških interakcij. Ugotovili smo tudi neustrezne velikosti ikon, zaradi katerih si uporabniki niso znali (pravilno) razložiti njihovega pomena. Hkrati so rezultati empiričnih analiz razkrili tudi izzive, s katerimi se uporabniki soočajo med postopkom iskanja (lokacij) v aplikaciji. Ugotovljene težave so bile obravnavane z redizajnom zaslonov v aplikaciji, ki se nanašajo na nalaganje, navigacijski meni, iskanje, navigacijo in zemljevid. Redizajn uporabniškega vmesnika je bil izveden s pomočjo visoko izpopolnjenih žičnih modelov v orodju za oblikovanje vmesnikov Figma, pri čemer so bile uporabljene oblikovne smernice in rešitve, ki so zelo podobne slogu aplikacije Apple Maps. Z redizajnom smo želeli praktično ponazoriti smiselnost predlaganih izboljšav uporabniškega vmesnika v mobilni aplikaciji.
|