izpis_h1_title_alt

Popravljanje pisnih besedil učencev/dijakov : raziskovalni podatki
ID Rot Vrhovec, Alenka (Avtor), ID Arhar Holdt, Špela (Avtor), ID Pižorn, Karmen (Avtor), ID Godec Soršak, Lara (Avtor)

.docxDOCX - Opis podatkov, prenos (24,30 KB)
MD5: 1A2BA9F42B109DBBB4D59D8CBAE58187
Opis: PREBERIME
.xlsxXLSX - Raziskovalni podatki, prenos (271,66 KB)
MD5: 0DF6D1E459159535F202D142F813116E
Opis: Popravljanje pisnih besedil učencev/dijakov

Izvleček
Objavljeni podatki so rezultati raziskave, ki je bila izvedena v šolskem letu 2022/23 v okviru projekta Empirična podlaga za digitalno podprt razvoj pisne jezikovne zmožnosti (PROP). V njem so sodelovale štiri fakultete Univerze v Ljubljani: Pedagoška fakulteta, Filozofska fakulteta, Fakulteta za računalništvo in informatiko in Fakulteta za upravo. Podatki so bili pridobljeni s spletnim anketnim vprašalnikom, ki ga je delno (415) ali v celoti (609) izpolnilo 1024 učiteljev iz osnovnih in srednjih šol. Vsebinski del vprašalnika je bil razdeljen na pet sklopov in je zajemal 50 zaprtih in odprtih vprašanj. V njem so učitelji odgovarjali na vprašanja: o načinu popravljanja besedil učencev/dijakov, napisanih v slovenskem jeziku; o virih, ki jih pri tem uporabljajo; o povratnih informacijah, ki jih prejmejo učenci/dijaki; o spremljanju napredka učencev/dijakov pri pisanju besedil; o popravljanju besedil učencev/dijakov s posebnimi potrebami. Nekateri odgovori so zaradi anonimizacije odstranjeni.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:raziskovalni podatki, slovenski jezik, besedila učencev/dijakov, popravljanje pisnih besedil, povratna informacija, spremljanje napredka
Tipologija:2.20 - Zaključena znanstvena zbirka raziskovalnih podatkov
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-153481 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:206148867 Povezava se odpre v novem oknu
Metode zbir. podat.:Samoizpolnjeni vprašalnik: Splet
Datum objave v RUL:10.01.2024
Število ogledov:1046
Število prenosov:91
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Revising students' written texts : research data
Izvleček:
The published data are the results of a survey conducted in the academic year 2022/23 as part of of the project Empirical Foundations for Digitally-Supported Development of Writing Skills (PROP), in which four faculties of the University of Ljubljana were involved: the Faculty of Education, the Faculty of Arts, the Faculty of Computer and Information Science and the Faculty of Public Administration. The data were collected using an online questionnaire, which was partially (415) or fully (609) completed by 1024 teachers from primary and secondary schools. The content part of the questionnaire was divided into five sections and consisted of 50 closed and open questions. In it, teachers answered questions about: how they revise their students' texts written in Slovene; what sources they use; what feedback students receive; whether they monitor students' progress in writing texts; and how do they revise texts written by students with special needs. Some answers have been removed for anonymisation reasons.

Ključne besede:research data, Slovenian language, students' texts, revising written texts, feedback, monitoring progress

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J7-3159
Naslov:Empirična podlaga za digitalno podprt razvoj pisne jezikovne zmožnosti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj