izpis_h1_title_alt

Samoocena diplomantov študijskega programa fizioterapije o usvojitvi kompetenc v času izobraževanja v razmerah s covidom-19 in pred njim
ID Hlebš, Sonja (Avtor), ID Žura, Tea (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://physio.si/wp-content/uploads/2024/01/E-revija_Fizioterapija_2023_L31_dec_str_9-17.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (356,43 KB)
MD5: F5549EB34F44D9EBE8770E85935D660B

Izvleček
Visokošolsko izobraževanje, ki temelji na kompetencah, omogoča študentom usvojitev potrebnih znanj, veščin, vrednot in stališč za poklicno in zasebno življenje. Razmere s covidom-19 so zahtevale prilagojen način študija. Namen prispevka je predstaviti samooceno usvojenih kompetenc diplomantov fizioterapije v razmerah s covidom-19 in pred njim. Metode: Uporabljena je bila anketa. Za analizo smo uporabili deskriptivne statistične metode, razlike med usvojenimi kompetencami med skupinama covid-19 in pred covidom-19 smo izračunali s Studentovim t-testom za neodvisna vzorca. Rezultati: Sodelovalo je 50 diplomantov skupine covid-19, starih 23,36 (0,85) leta, in 53 diplomantov skupine pred covidom-19, starih 23,80 (1,20) leta. Povprečna samoocena (standardni odklon) vseh kompetenc, usvojenih na fakulteti in v kliničnem okolju skupaj, je bila pri skupini covid-19 3,45 (1,08), v skupini pred covidom-19 pa 3,58 (0,68), razlika ni bila statistično značilna. Povprečna samoocena vseh kompetenc skupaj, usvojenih na fakulteti, je bila pri skupini covid-19 3,06 (1,11), pri skupini pred covidom-19 pa 3,41 (0,74), razlika je bila statistično značilna (p = 0,006). Povprečna vrednost vseh kompetenc skupaj, usvojenih v kliničnem okolju, je bila pri skupini covid-19 3,84 (0,9), pri skupini pred covidom-19 pa 3,74 (0,68), razlika ni bila statistično značilna. Zaključki: Večina usvojenih kompetenc na fakulteti in v kliničnem okolju skupaj je bila ocenjena nižje v skupini covid-19 v primerjavi s skupino pred covidom-19.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:COVID-19, visokošolski študij, poučevanje in učenje na daljavo, kompetence, samoocena
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:ZF - Zdravstvena fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:03.01.2024
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 9-17
Številčenje:Letn. 31, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-153476 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:615.8:37.018.43
ISSN pri članku:1318-2102
COBISS.SI-ID:180126211 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.01.2024
Število ogledov:493
Število prenosov:70
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Fizioterapija
Skrajšan naslov:Fizioterapija
Založnik:Društvo fizioterapevtov Slovenije, Društvo fizioterapevtov Slovenije, Združenje fizioterapevtov Slovenije
ISSN:1318-2102
COBISS.SI-ID:30074880 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Self-assessment of physiotherapy students' competence during the COVID-19 and non-COVID-19 periods
Izvleček:
Competency-based higher education enables students to acquire the knowledge, skills, values, and attitudes necessary for their professional and personal lives. The COVID-19 situation has necessitated an adapted approach to education. The aim of this study is to present the self-assessment of competences acquired by physiotherapy graduates at COVID-19 and before COVID-19 time. Methods: A survey was carried out. Descriptive statistical methods were used and Student’s independent samples t-test was calculated for the difference between the COVID-19 group and the pre-COVID-19 group. Results: The study included 50 graduates from the COVID-19 group with a mean age of 23.36 (0.85) years and 53 graduates from the pre-COVID-19 group with a mean age of 23.80 (1.20) years. The mean self-assessment value for all competences acquired at the university and in the clinical setting was 3.45 (1.08) for the COVID-19 group and 3.58 (0.68) for the pre-COVID-19 group, the difference was not statistically significant. The mean self-assessment value for all competences acquired at the university was 3.06 (1.11) for the COVID-19 group and 3.41 (0.74) for the pre-COVID-19 group, the difference was statistically significant (p = 0.006). The mean score for all competencies acquired in the clinical practice was 3.84 (0.9) for the COVID-19 group and 3.74 (0.68) for the pre-COVID-19 group, the difference was not statistically significant. Conclusions: Most competences acquired at university and in the clinical setting together, were rated lower by the COVID-19 group compared to the pre-COVID-19 group.

Ključne besede:COVID-19, university education, online teaching and learning, competence, self-assessment

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj