izpis_h1_title_alt

Uporaba infrardeče kamere pri poučevanju trenja
ID Nered, Urša (Avtor), ID Planinšič, Gorazd (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,91 MB)
MD5: E51C87C3B4DC5E56AF1FE44553A7C750

Izvleček
Pri energijski obravnavi fizikalnih problemov imajo dijaki pogosto težave z izbiro opazovanega sistema, nerodna izbira pa lahko preprosto nalogo spremeni tudi v nerešljivo, še posebej pri nalogah, ki vključujejo trenje. Magistrsko delo obravnava učinkovitost uporabe infrardečih (IR) posnetkov kot dopolnilno gradivo pri obravnavi fizikalnih poskusov povezanih s trenjem. Rezultati kažejo, da dijaki, ki so si ogledali IR posnetek poleg običajnega posnetka poskusa, bolj pogosto prepoznajo trenje in z njim povezano spremembo notranje energije ne le premikajočega se objekta ampak tudi podlage . Presenetljiva ugotovitev, ki izhaja iz analize odgovorov, pa je, da dijaki, ki so se seznanili z IR posnetkom, svoje trditve pogosteje podpirajo z opaženimi eksperimentalnimi dejstvi in ne le s teoretičnim znanjem. Rezultati kažejo, da so IR kamere in gradiva, pripravljena z njimi, smiselna dopolnitev pri pouku, saj lahko dijakom približajo do sedaj nevidne procese.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:aktivni pouk, infrardeča kamera, trenje, študija primera
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-153429 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:178130947 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2024
Število ogledov:159
Število prenosov:21
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Use of Infrared Camera in Teaching Sliding Friction
Izvleček:
When working on problems involving energy analysis, students often struggle with the choice of the observed system, and a poor choice can easily turn a task into an unsolvable one, especially in problems involving friction. This master's thesis focuses on the effectiveness of using infrared (IR) video recordings as supplementary material in the analysis of physics experiments related to friction. The results indicate that students who viewed IR recordings in addition to regular experiment footage more frequently recognize friction and the associated changes in internal energy, not only in the moving object but also in the surface it slides on. A surprising finding arising from the analysis of responses is that students who viewed IR recordings more often support their claims with observed experimental facts rather than solely relying on their theoretical knowledge. The results suggest that IR cameras and the materials created using them are a meaningful addition to teaching, as they can provide students with insights into processes that were previously invisible.

Ključne besede:active learning, infrared cameras, sliding friction, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj