izpis_h1_title_alt

Zavzetost zaposlenih pri delu od doma skozi prizmo covida-19 : magistrsko delo
ID Kljun, Nina (Avtor), ID Kohont, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Pušnik, Maruša (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,74 MB)
MD5: F4971197056169A64CBA9AF9921F9F38

Izvleček
S pojavitvijo covida-19 se je tako zasebno kot družbeno življenje precej predrugačilo. Ena izmed vidnejših posledic zaprtja države in omejevanja stikov je bil tudi povečan obseg dela od doma, kar pa ne bi bilo možno brez medijev, ki nam omogočajo tako komuniciranje na daljavo kot tudi dostop do različnih informacij. Takšna oblika dela pa je ostala v povečanem obsegu tudi po koncu pandemije. Podjetjem se pri tem poraja vprašanje, kako delo od doma vpliva na zavzetost zaposlenih, kar se posledično odraža tudi v uspešnosti podjetij. V teoretičnem delu sem opredelila pojme delovne zavzetosti, dela od doma in intimne medije ter pojasnila, kako je prišlo do naturalizacije dela od doma. V empiričnem delu pa sem skozi anketni vprašalnik analizirala demografske podatke, dojemanje in pripravljenost na delo od doma in delovno zavzetost zaposlenih skozi UWES 17 vprašalnik. Anketo sem opravila v IT podjetju, ki ima zaposlene v Sloveniji, Hrvaški, Črni Gori, Bosni in Hercegovini ter Makedoniji. Skozi raziskavo sem zaznala večje razlike pri dojemanju dela od doma in delovne zavzetosti pri anketirancih iz Slovenije in anketirancih iz ostalih tujih držav.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:covid-19, delo od doma, intimni mediji, mediatizacija, delovna zavzetost
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. Kljun
Leto izida:2023
Št. strani:81 str.
PID:20.500.12556/RUL-153039 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.1(043.2)
COBISS.SI-ID:177960451 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2023
Število ogledov:705
Število prenosov:98
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Employee engagement in remote work through the lens of covid-19
Izvleček:
With the emergence of Covid-19, both private and social life underwent significant changes. One of the most notable consequences of lockdowns and social distancing measures was the increased prevalence of remote work, made possible by media that allowed us to communicate from a distance and access various information. Such a form of work has persisted in greater volume even after the pandemic. This raises questions for businesses regarding how remote work affects employee engagement, which, in turn, influences the success of companies. In the theoretical part, I defined the concepts of work engagement, remote work, and intimate media and explained how the naturalization of remote work came about. In the empirical part, I analyzed demographic data, perceptions, readiness for remote work, and employee work engagement through the UWES 17 questionnaire via a survey. The survey was conducted in an IT company with employees in Slovenia, Croatia, Montenegro, Bosnia and Herzegovina, and North Macedonia. Through the research, I identified significant differences in the perception of remote work and work engagement between survey respondents in Slovenia and those in other foreign countries.

Ključne besede:Covid-19, work from home, intimate media, mediatization, work engagement

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj