izpis_h1_title_alt

Novi pristopi k poglobljenemu razumevanju potrošnikov in trga : magistrsko delo
ID Žagar, Katarina (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zagar575-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trg, trženje, potrošnik, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, konkurenca, futurologija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Žagar]
Leto izida:2011
Št. strani:I, 72, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-15283 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:20190950 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1057
Število prenosov:259
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:market, marketing, consumer, consumer behaviour, purchasing, decision making, competition, futurology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj