izpis_h1_title_alt

Ženski mediji v digitalnem okolju: slovenske revije med tiskano in digitalno različico : magistrsko delo
ID Jurič, Sintija (Avtor), ID Milosavljevič, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,05 MB)
MD5: 38851A660922272D0DFF91C950EEEC71

Izvleček
Digitalizacija in razvoj medijskih tehnologij sta močno pretresli medijsko krajino in med njimi tudi ženske tiskane revije. Zadnje omenjene se dandanes na različne načine reproducirajo in objavljajo tudi na spletu, saj želijo z digitalnimi metodami ohraniti svoj položaj v družbi. V magistrskem delu se osredotočam na digitalizacijo slovenskih tiskanih revij Cosmopolitan in Elle. Cilj mojega dela je ugotoviti, kako omenjeni tiskani reviji delujeta na spletu in do kolikšne mere uporabljata tehnološke in komunikacijske možnosti digitalnega okolja. Študija primera je zasnovana na kvantitativni in kvalitativni metodi, pri čemer sem analizirala branost revij in obiskanost njunih spletnih strani ter primerjala vsebinske in strukturne značilnosti tiskanih izdaj in njunih spletnih strani. V obdobju enega tedna sem analizirala tudi digitalne strategije objavljanja vsebine na njunih spletnih straneh in na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Opravljena raziskava je pokazala, da slovenski reviji Cosmopolitan in Elle na spletu delujeta zelo podobno, vendar so med njuno tiskano izdajo in spletnim delovanjem številne razlike; vse od stila naslovov, vsebine, osrednjih tematskih področij, strukture in dolžine člankov ter jezikovnih mehanizmov. Čeprav obe reviji izkoriščata možnosti digitalnega okolja in dajeta velik poudarek na nagovarjanju potencialnega bralstva, pa je, ko je govora o hipertekstualnosti, interaktivnosti in multimedialnosti, še možnost za izboljšave. Obe reviji potencialne bralce nagovarjata tudi po družbenih omrežjih, ki bi z ustreznimi strategijami lahko zaradi možnosti neposredne interakcije z občinstvom v prihodnosti pomembno vplivala na razvoj in obstoj ženskih tiskanih revij.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ženske revije, digitalizacija, spletno novinarstvo, ženske revije na spletu, družbena omrežja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:S. Jurič
Leto izida:2023
Št. strani:103 str.
PID:20.500.12556/RUL-152825 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:070:004.738.5-055.2(043.2)
COBISS.SI-ID:177714947 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.12.2023
Število ogledov:552
Število prenosov:60
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Women’s media in the digital environment: the Slovenian magazines between print and digital version
Izvleček:
Digitalisation and the development of media technologies have greatly shaken the media landscape, including printed versions of women's magazines. Today, the latter are also reproduced and published online, as they want to maintain their position in society using digital methods. In the Master’s thesis, I focus on the digitalisation of the Slovenian print magazines Cosmopolitan and Elle. I aim to find how the mentioned printed magazines work online and to what extent they use technological and communication options of the digital environment. The case study is based on quantitative and qualitative methods, whereby I analysed the readership of the magazines and website visits, and compared the content and structural characteristics of printed editions and their online versions. In one week, I also analysed the digital strategies of publishing content to their websites and Facebook and Instagram pages. The conducted research has shown that the Slovenian Elle and Cosmopolitan magazines work similarly online. However, there are numerous differences between their printed version and online work; everything from the style of headlines, content, core thematic areas, article structure and length and linguistic mechanisms. Although both magazines take advantage of the digital environment and greatly emphasise reaching out to potential readers, there is still room for improvement, especially when it comes to hypertextuality, interactivity and multimedia. Both magazines also address their readers through social networks, which could significantly influence the development and existence of women's print magazines in the future due to the possibility of direct interaction with the audience.

Ključne besede:women’s magazine, digitalisation, digital journalism, online women’s magazine, social networks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj