izpis_h1_title_alt

Poučevanje deskanja na snegu : magistrsko delo
ID Špindler, Tjaša (Avtor), ID Majerič, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,29 MB)
MD5: 40DA25EF239FCEBD074D6BF5D3614383

Izvleček
Namen magistrskega dela je bil pripraviti metodiko deskanja na snegu. Preučili smo dostopne priročnike za učenje deskanja na snegu, ki so ga pripravile Zveze za deskanje na snegu v Avstriji, Franciji, Kanadi, Novi Zelandiji, Švici, Veliki Britaniji in v ZDA. Ugotovili smo, da ima večina teh držav eno krovno zvezo, ki je pooblaščena za razvoj vseh športov, ki se izvajajo na snegu in je odgovorna tudi za dostopnost baze znanja in primerov dobrih praks. Te oblikujejo posamezne discipline, ki jih zveza združuje. Podobno je tudi pri nas, kjer je Smučarska zveza Slovenije krovna organizacija za večino zimskih športnih panog. Ugotovili smo, da se načrtovano in sistematično oblikovanje baze znanja na področju alpskega smučanja v Sloveniji šele začenja. Primer dobre prakse je s svojo metodiko učenja nacionalna šola alpskega smučanja, ki smo jo uporabili tudi za izhodišče naše predstavljene metodike učenja deskanja na snegu. Po njej smo načrtovano in sistematično razvrstili storitve deskanja na pet ravni znanja. Storitve smo natančno opisali ter jih prikazali s fotografijami in video posnetki. S tem smo pripravili uporaben didaktični pripomoček, ki bo lahko uporabnikom omogočal načrtno in sistematično učenje storitev deskanja na snegu. Predvidevamo, da zato proces učenja deskanja ne bo le bolj ekonomičen, temveč tudi bolj varen.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:šola deskanja na snegu, metodika, ravni znanja, storitve
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FŠ - Fakulteta za šport
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-152817 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:180430851 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.12.2023
Število ogledov:332
Število prenosov:34
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teaching snowboarding
Izvleček:
The purpose of the master's thesis was to prepare a methodology of snowboard teaching. We reviewed accessible snowboarding instruction manuals by the Snowboarding Associations in Austria, France, Canada, New Zealand, Switzerland, Great Britain and the United States. We have found that most of these countries have one national association, which goal is to develop all snow sports and is also responsible for the availability of the knowledge base and examples of good practices. Good practices are products of each of individual sports discipline. Similar is in Slovenia where the Skiing Association of Slovenia is main organization for most winter sports. We found that preparing planned and systematic knowledge base in the field of alpine skiing in Slovenia is still in the beginning faze. An example of good practice with its teaching methodology is the national alpine skiing school, which we used as a starting point for our presented methodology of snowboard teaching. According to it we have systematically classified snowboarding services into five levels of knowledge. We have described the services or milestones in detail and presented them with photos and videos. We have prepared a useful didactic tool that will enable users to learn snowboarding services in a planned and systematic way. We assume that therefore the process of learning to snowboard will not only be more economical but also safer.

Ključne besede:snowboarding school, methodology, knowledge levels, services

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj