izpis_h1_title_alt

Participativna kultura in kolaborativna ekonomija na Kickstarterju: primer namiznih iger : magistrsko delo
ID Krajnčič, Gal (Avtor), ID Oblak Črnič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,83 MB)
MD5: 985BE7CD3C10B28443BB269E4E09185E

Izvleček
Kickstarter je platforma za množično financiranje, katere namen je financiranje projektov preko donacij v zameno za nagrado. Trenutno kar 40% vseh projektov na platformi spada v kategorijo namiznih iger. Na platformi niso več prisotna le start-up podjetja in kreativni posamezniki, ki želijo realizirati svojo idejo, temveč jo uporabljajo tudi velike založniške hiše, ki Kickstarter uporabljajo kot trgovino za prednaročila. Magistrsko delo obravnava participativno kulturo in sodelovalno ekonomijo na Kickstarterju ter raziskuje razloge za takšno transformacijo. Namen empiričnega dela je analizirati infrastrukturo platforme in ugotoviti, kaj omogoča, ter s polstrukturiranimi intervjuji pridobiti odgovore tako rednih podpornikov kot tudi predstavnikov založniških hiš, ki bodo razkrili razloge za uporabo platforme in pomen participacije uporabnikov. Raziskava je pokazala, da je participativna kultura na Kickstarterju ključni element za transformacijo celotne industrije, tesno povezana pa je z zmožnostmi platforme. Participacija uporabnikov je namreč izrednega pomena za vse podpornike, ki želijo komunicirati in deliti svoje mnenje, hkrati pa izboljšuje algoritme platforme, kar ustvarjalcem prinese večji promet in organski marketing.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:participativna kultura, kolaborativna ekonomija, igrifikacija, množično financiranje, Kickstarter, namizne igre
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:G. Krajnčič
Leto izida:2023
Št. strani:181 str.
PID:20.500.12556/RUL-152623 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5:794(043.2)
COBISS.SI-ID:177606403 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.12.2023
Število ogledov:733
Število prenosov:92
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Participatory culture and collaborative economy on Kickstarter: case of tabletop games
Izvleček:
Kickstarter is a crowdfunding platform that aims to fund projects through donations in exchange for a reward. Currently, as much as 40% of all projects on the platform belong to the category of tabletop games. The platform is no longer only used by start-ups and creative individuals who want to realize their idea, but also by large publishers that use Kickstarter as a pre-order store. The master's thesis examines the participatory culture and collaborative economy on Kickstarter and explores the reasons for such a transformation. The purpose of the empirical part of the assignment is to analyse the infrastructure of the platform and find out its affordances, and to obtain answers from both regular backers and representatives of publishing houses through semi-structured interviews, which will reveal the reasons for using the platform and the importance of user participation. The research showed that the participatory culture on Kickstarter is a key element for the transformation of the entire industry, and it is closely related to the affordances of the platform. User participation is extremely important for all supporters who want to communicate and share their opinion, and at the same time it improves the platform's algorithms, which brings creators more traffic and organic marketing.

Ključne besede:participatory culture, collaborative economy, gamification, crowdfunding, Kickstarter, tabletop games

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj