izpis_h1_title_alt

Minimalna razlika in moderna mimesis
ID Pompe Berlot, Uršula (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (878,73 KB)
MD5: 9951462F8E987C50A07C636259B1328E
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.likovnebesede.org/103.html Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek razpira problematiko moderne mimesis v luči diferencialnega mišljenja minimalne razlike v ponavljanju, ki v serijah podobnega koncipira nevidni člen, inteligibilno razliko. Mimesis ni vezana na reprezentacijo realnosti v drugem, umetniškem mediju, ampak se izrazi skozi serije dejanj in montažo postopkov, ki na mesto objekta (delati nekaj) postavijo sam proces kot umetniško dejanje (delati).

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mimesis, ponavljanje, sodobna umetnost, teorija umetnosti
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2016
Št. strani:Str. 25-33
Številčenje:Št. 103
PID:20.500.12556/RUL-152304 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:7.01
ISSN pri članku:0352-7263
COBISS.SI-ID:3577710 Povezava se odpre v novem oknu
Avtorske pravice:
Soglasje za objavo članka pridobljeno s strani založnika.
Datum objave v RUL:17.11.2023
Število ogledov:374
Število prenosov:66
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Likovne besede : revija za likovno umetnost
Skrajšan naslov:Likov. besede
Založnik:Zveza društev slovenskih likovnih umetnikov
ISSN:0352-7263
COBISS.SI-ID:16307458 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The minimum difference and modern mimesis
Izvleček:
The debate considers the role of mimesis in modern art, which rejects the traditional forms of artistic imitation and focuses on the definition of the minimum difference or de-realization of the model, ideal and truth (simulation, repetition) in its development of differentiated thinking. Badiou describes the »differentiating desire« of modern art, which attempts to »invent content at the point of minimum difference, where there is almost nothing« and investigates the real as the small elusive link, the barely perceptible hue of the conceived and perceived. Duchamp’s idea of infrathin differentiation is reflected in the conception of the ready-made and the new forms of reproduction and projection. Hyper-realism conceives the least difference in the greatest similarity between the painting and the photograph after which it was produced. Seriality and repetition are the basic procedures of abstract and minimalist art that are principally engaged with the conception of difference in articulating similarities. Catherine Perret believes that modern art abolishes the primacy of the object (result), and with the invention of new forms of repetition, bets on the simple act and processuality as the key aspects of artistic content.

Ključne besede:mimesis, minimum difference, infrathin, action and repetition, the infinite

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj