izpis_h1_title_alt

Trženje izdelkov nizke vpletenosti s pomočjo naprednih spletnih orodij : magistrsko delo
ID Kanalec, Lana (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kanalec539-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, vedenje potrošnikov, nnakup, odločanje, case study, Coca Cola
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Kanalec]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 56 str.
PID:20.500.12556/RUL-15186 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20124134 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1304
Število prenosov:264
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:informatics, information technology, Internet, electronic marketing, consumer behaviour, decision making, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj