izpis_h1_title_alt

Akademsko pisanje pri poučevanju raziskovalne integritete
ID Dagarin Fojkar, Mateja (Avtor), ID Berčnik, Sanja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (481,66 KB)
MD5: 379F912AED59E5D92EF10118055457C3
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1602 Povezava se odpre v novem oknu
URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/7518/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Glavni cilj prispevka je predstaviti ključne elemente, ki so značilni za oblikovanje spletnih tečajev, vključno s procesi oblikovanja, izvajanja in vrednotenja spletnega tečaja za študente dodiplomskega študija, ki se osredinja na razvijanje veščin akademskega pisanja. Te spretnosti so za univerzitetne študente bistvenega pomena, ker zagotavljajo znanje, potrebno za učinkovito izražanje, analizo besedil, kritično razmišljanje, pravilno citiranje in preprečevanje plagiatorstva.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:akademsko pisanje
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 129-153
Številčenje:Vol. 13, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-151858 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-9719
DOI:https://doi.org/10.26529/cepsj.13.3 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:167361539 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.10.2023
Število ogledov:447
Število prenosov:70
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Academic writing in teaching research integrity
Izvleček:
The primary aim of this paper is to present the key elements that characterise online course design, addressing the process of designing, implementing, and evaluating an online course for Bachelor’s degree students that focuses on developing their academic writing skills. These skills are essential for university students as they provide the knowledge necessary to express themselves effectively, analyse texts, think critically, cite correctly, and avoid plagiarism.

Ključne besede:academic writing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj