izpis_h1_title_alt

Mitologizacija luksuznih blagovnih znamk na Instagramu: primer "Dream in Dior" : primer "Dream in Dior"
ID Koval, Valeriya (Avtor), ID Luthar, Breda (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (398,25 KB)
MD5: 9AEBD09937A96AFF7AF8DD8A1A870160

Izvleček
V svojem diplomskem delu se osredotočam predvsem na področje mitologizacije izbrane luksuzne blagovne znamke Dior na Instagramu v povezavi z medijatizacijo ter na področje sanjarjenja modernega potrošnika kot posledico. Skladno z raziskovalnimi vprašanji se opiram na znanstveno literaturo s področij mita, mode, luksuznega znamčenja, potrošne kulture, oglaševanja in medijev. S teoretičnim pregledom znanstvene literature in vpeljavo empiričnega primera, oglaševalske kampanje "Dream in Dior" na Instagramu, opišem postopke mitologizacije za izbrano luksuzno blagovno znamko, sklenem povezavo med mitologizacijo na Instagramu in medijatizacijo ter zaključim delo z razlago in vlogo procesa sanjarjenja modernega potrošnika preko konzumiranja promocijskih vizualnih podob.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:luksuzne blagovne znamke, mit, oglaševanje, Instagram, potrošna kultura
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:V. Koval
Leto izida:2023
Št. strani:95 str.
PID:20.500.12556/RUL-151280 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:169239811 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.10.2023
Število ogledov:794
Število prenosov:46
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Mythologization of the luxury brands on Instagram: case study "Dream in Dior" : diplomsko delo
Izvleček:
In my thesis, I mainly focus on the topic of mythologization of the selected luxury brand Dior on Instagram in connection with mediatization, and the topic of the modern consumer daydreaming as a consequence. For the purpose of my research questions, I present the relevant scientific viewpoints on myth, fashion, luxury branding, consumer culture, advertising and the media. With a theoretical review of the scientific literature and the introduction of an empirical example, the "Dream in Dior" advertising campaign on Instagram, I describe the processes of mythologization of the selected luxury brand, present the connection between mythologization on Instagram and mediatization, and conclude the research with an explanation and role of the modern consumer's dreaming process through the consumption of promotional visual images.

Ključne besede:luxury brands, myth, advertising, Instagram, consumer culture

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj