izpis_h1_title_alt

Vloga učitelja v izobraževalnem modelu demokratičnega izobraževanja : magistrsko delo
ID Bukovec, Maruša (Avtor), ID Berčnik, Sanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (983,61 KB)
MD5: 159C392B9ADEB2DF9108683279F31F2D

Izvleček
Na začetku je krajši opis različnih vrst alternativnega izobraževanja, kamor spada tudi demokratično izobraževanje. Nato sledi poglavje, kjer so razvrščena različna pojmovanja demokracije in je predstavljeno, kam vse se uvrščajo demokratične, svobodne šole (Summerhill, Sudbury Valley School, Hadera, demokratična šola Sofija ipd.). V tretjem poglavju so opisane temeljne značilnosti demokratičnih šol in demokratičnega izobraževanja, nato pa sem se v osrednjem delu osredotočila na tri vidnejše demokratične šole in opis njihovega delovanja ter poglede na izobraževanje otrok in mladostnikov. V zadnjem poglavju teoretičnega dela sem pregledala možnosti za ustanovitev demokratične šole v Sloveniji. V empiričnem delu sem opisala delovanje in filozofijo demokratične šole Sofija in se osredotočila predvsem na vlogo učitelja, kot jo vidijo zaposleni na šoli. Zapis je nastal po številnih pogovorih z zaposlenimi in ravnateljico šole Magi Blagoevo, in sicer na podlagi moje šestmesečne prakse na demokratični šoli Sofija v študijskem letu 2019/2020.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:alternativno izobraževanje, demokratična šola, svobodna šola
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Bukovec
Leto izida:2023
Št. strani:VI, 89 str.
PID:20.500.12556/RUL-151183 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37(043.2)
DOI:Vloga učitelja v izobraževalnem modelu demokratičnega izobraževanja Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:166481411 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.09.2023
Število ogledov:447
Število prenosov:39
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Role of a Teacher in the Democratic Education Model
Izvleček:
The first part is composed of a short description of the various types of alternative education which also encompasses democratic education. Following is a chapter which lists the diverse concepts of democracy and presents where democratic, free schools fit in (Summerhill, Sudbury Valley School, Hadera, Democratic school Sofia etc.). Third chapter starts with a description of the principles of a democratic school and education then continues with a focus on the three most popular democratic schools and a characterization of their operation and their views on education of kids and adolescents. The final chapter of the theoretical section looks into the possibility of founding a democratic school in Slovenia. The empirical section contains my description of the operation and philosophy of the democratic school of Sofia with the focus on the role of a teacher from the perspective of other school employees. Record came to be as a result of many talks with the employees of the school and the principal of the school Magi Blagoeva during my six months practical training at the Democratic school Sofia in the school year 2019/2020.

Ključne besede:alternative education, democratic school, free school

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj