izpis_h1_title_alt

Spletne skupnosti kot trženjsko orodje v podjetju : diplomsko delo
ID Voh, Anže (Avtor), ID Jerman-Blažič, Borka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/voh4470.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, elektronsko trženje, Internet, informacijska tehnologija, socialne mreže, case study, Facebook
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Voh]
Leto izida:2011
Št. strani:III, 45 str.
PID:20.500.12556/RUL-15113 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19996646 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1650
Število prenosov:227
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, electronic marketing, Internet, information technology, social network, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj