izpis_h1_title_alt

Bralne navade študentov
ID Jus, Brina (Avtor), ID Muršič, Rajko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Virk, Tomislav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,20 MB)
MD5: DDA298E8374D0C7B2123811B7E6166AA

Izvleček
Bralne navade se spreminjajo iz generacije v generacijo. Nekoč so ljudje brali več kot danes, na samo branje pa vplivata tehnologija in digitalizacija. Z izumom bralnikov in možnostjo nalaganja e-knjig na telefone in tablice so se bralne navade mladih spremenile. V diplomskem delu so skozi raziskavo predstavljene bralne navade študentov Univerze v Ljubljani. Z metodo snežne kepe sem širila krog intervjuvancev in intervjuvank ter anketiranja in tako pridobila podatke o bralnih navadah, načinu branja, jeziku, v katerem berejo, in vplivu tehnologije ter socialnih omrežij na študentke in študente.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:etnologija, kulturna antropologija, primerjalna književnost, branje, bralne navade študentov, e-bralniki, žanri, Univerza v Ljubljani
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-150933 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:190336771 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.09.2023
Število ogledov:351
Število prenosov:84
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Reading habits of students
Izvleček:
Reading habits change from generation to generation. In the past, people read more than today, and reading itself is influenced by technology and digitization. With the invention of e-readers and the possibility of downloading e-books to phones and tablets, the reading habits of young people have changed. In the thesis, the reading habits of students of the University of Ljubljana are presented through research. Using the snowball method, I expanded the circle of interviewees and surveys and thus obtained data on reading habits, the way of reading, the language in which they read, and the impact of technology and social networks on students.

Ključne besede:ethnlogy, cultural anthropology, comparative literature, reading, reading habits of students, e-readers, genre, University of Ljubljana

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj