izpis_h1_title_alt

Die multimodale Selbstinszenierung von bekannten Persönlichkeiten auf Instagram
ID Vehar, Naja (Avtor), ID Škerlavaj, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,26 MB)
MD5: 0F230B88C694D102EC0077842E024764

Izvleček
Die vorliegende Diplomarbeit befasst sich mit der Kommunikation bekannter Persönlichkeiten auf Instagram, das heute als eines der wichtigsten sozialen Netzwerke auf der Welt gilt. Gegenstand der Diplomarbeit sind Instagram-Posts von vier deutschen Prominenten bzw. Influencer/-innen samt ihren kommunikativen Bedingungen. Ziel der Arbeit ist es zu erforschen, welche kommunikativen Zwecke die bekannten Persönlichkeiten in ihren Posts verfolgen und wie die verschiedenen Modalitäten (z.B. Bilder, Videos, Farbe, Typografie etc.) und Elemente der Intertextualität zu ihrer Kommunikation mit der Öffentlichkeit beitragen. Um dies zu erreichen, wurden Analysen aus textlinguistischer und multimodaler Perspektive ausgewählter Instagram-Posts durchgeführt, wobei der Fokus auf ihren Funktionen, Themen, sprachlichen Merkmalen sowie verschiedenen Aspekten der Multimodalität und der Intertextualität liegt. Die Arbeit leistet mit ihren Erkenntnissen einen Beitrag zur Theorie und Forschung der Kommunikation von Influencerinnen und Influencern auf Instagram.

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:Soziale Netzwerke, Instagram, Prominente, Influencer/-innen, Multimodalität, Intertextualität, deutsche Sprache, Sprache im Gebrauch
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-150922 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:169296899 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.09.2023
Število ogledov:360
Število prenosov:23
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Multimodalna samoinscenacija javnih osebnosti na Instagramu
Izvleček:
Diplomsko delo obravnava komunikacijo znanih osebnosti na Instagramu, ki danes velja za eno najpomembnejših družbenih omrežij na svetu. Predmet diplomske naloge so objave štirih nemških zvezdnic/zvezdnikov oziroma vplivnic/vplivnežev na spletnem portalu Instagram in njihovi komunikacijski nameni. Cilj dela je raziskati, kakšne komunikacijske namene imajo znane osebnosti v svojih objavah in kako različne modalitete (npr. slike, videi, barva, tipografija itd.) in prvine medbesedilnosti prispevajo k njihovi komunikaciji z javnostjo. Da bi to dosegli, so bile izvedene analize izbranih objav na Instagramu z besediloslovne in multimodalne perspektive, s poudarkom na njihovih funkcijah, temah, jezikovnih značilnostih ter vidikih multimodalnosti in medbesedilnosti. S svojimi ugotovitvami delo prispeva k teoriji in raziskavam komunikacije vplivnic in vplivnežev na Instagramu.

Ključne besede:Družbena omrežja, Instagram, slavne osebe, vplivnice/vplivneži, multimodalnost, medbesedilnost, nemški jezik, jezik v rabi

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj