izpis_h1_title_alt

Jezikovno vključevanje (in izključevanje) otrok priseljencev
ID Knez, Mihaela (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (387,52 KB)
MD5: 13BF6A0664E8005AD94677A60CE101EA
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-28/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Slovenija je postala z vstopom v Evropsko unijo zanimiva za različne skupine priseljencev. Med njimi še vedno prevladujejo prebivalci nekdanjih jugoslovanskih republik, vedno pogosteje pa se k nam priseljujejo tudi državljani drugih evropskih in neevropskih držav. S starši se v Slovenijo pogosto preselijo tudi otroci. Ti se ob prihodu vključijo v slovenske vrtce in šole in tako se ponavadi začne njihovo prvo spoznavanje slovenskega jezika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi/tuji jezik, slovenščina za tujce, sociolingvistika, migracije, imigranti, jezikovna integracija, otroci, učenci, tečaji, učenje, poučevanje, otroci priseljenci, otrok migrant
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 197-202
PID:20.500.12556/RUL-150899 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6243'27:314.74-053.2(497.4)
COBISS.SI-ID:40950114 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.09.2023
Število ogledov:178
Število prenosov:29
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Infrastruktura slovenščine in slovenistike
Uredniki:Marko Stabej
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2009
ISBN:978-961-237-333-7
COBISS.SI-ID:248431360 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:28

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Following EU membership, Slovenia became an attractive destination for different groups of immigrants. The majority are still from the former Yugoslav republics, but there is an ever increasing number from other European and non-European countries. Those with families often bring their children with them, who then start to attend nurseries and schools, where they begin to learn Slovene.

Ključne besede:child in migration, language integration, Slovene as a second language in slovene schools

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj