izpis_h1_title_alt

Avstroslovenistična pestrost pedagoškega izziva
ID Bedenk, Kasilda (Avtor), ID Vučajnk, Tatjana (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (74,59 KB)
MD5: 8F7551B855AEAFF0A28532356888E93B
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-28/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pri svojem pedagoškem delu se učitelji slovenščine na tujih univerzah pogosto srečujejo z zelo heterogenimi skupinami študentov. Pri študiju slovenščine na Univerzi Karla in Franca v Gradcu ta heterogenost izvira predvsem iz raznolikekulturne in/ali jezikovne pripadnosti študentov, kar odločilno vplivana njihovo stopnjo znanja slovenščine in intenzivnost ali enakomernost napredovanja. Študentom in učiteljem bi bila v pomoč ustreznejša in bogatejša infrastruktura za poučevanje in učenje slovenščine, ki bi omogočala prilagajanje raznovrstnim skupinam. Njihove potrebe smo ugotavljali tudi s pilotno raziskavo o najpogostejših odstopanjih od jezikovne norme.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi/tuji jezik, jezikovne interference, jezikovna kompetenca, študenti, Gradec, napake
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 41-48
PID:20.500.12556/RUL-150878 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'243:378.147(436)
COBISS.SI-ID:45358178 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.09.2023
Število ogledov:135
Število prenosov:12
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Infrastruktura slovenščine in slovenistike
Uredniki:Marko Stabej
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2009
ISBN:978-961-237-333-7
COBISS.SI-ID:248431360 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:28

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
In their teaching work, teachers of Slovene language abroad often meet very heterogeneous groups of students. In the case of Slovene language students at the University of Graz, this heterogeneity derives mostly from their diverse cultural and/or language affiliations, which significantly influences the learning of Slovene as well as the level of progress made. Students and teachers would benefit from a more appropriate and varied infrastructure for teaching and learning Slovene which would facilitate the accommodation of diverse groups. Student needs were also investigated through pilot research on the most common deviations from language norms.

Ključne besede:Slovene language at the University of Graz, Slovene Studies, Slovene as a second/foreign language, mistakes, interference, language competence

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj