izpis_h1_title_alt

Digitalne kompetence učiteljev geografije in nemščine
ID Ljubijankić, Haris (Author), ID Ilc Klun, Mojca (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Retelj, Andreja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (2,59 MB)
MD5: 49B9CB6C5566E36A11B887F20B942D82

Abstract
Namen pričujočega magistrskega dela je pridobiti vpogled v to, kako digitalno kompetentni so slovenski učitelji geografije in nemščine. V teoretičnem delu sta najprej opisana koncepta splošnih ter digitalnih kompetenc, zatem značilnosti uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) v šolstvu, saj je slednja močno vpeta v vsakdanjik učiteljev. V nadaljevanju sledi opis najpogosteje evalviranih tujih modelov oz. okvirov za razvijanje digitalnih kompetenc, poleg tega je predstavljeno tudi, kako poteka razvijanja digitalnih kompetenc učiteljev v slovenskem prostoru. Teoretičnemu delu sledi empirična raziskava razvitosti digitalnih kompetenc slovenskih učiteljev geografije in nemščine, ki je bila opravljena s pomočjo anketnega vprašalnika ter polstrukturiranega intervjuja, pri čemer je bilo vključenih 300 učiteljev. Izsledki raziskave kažejo, da je IKT močno vpeta v vsakdanjik učiteljev ter da imajo učitelji geografije in nemščine dobro razvite digitalne kompetence. Raziskava je pokazala, da so učitelji nemščine bolj digitalno kompetentni od učiteljev geografije.

Language:Slovenian
Keywords:geografija, nemščina, kompetence, digitalne kompetence, informacijsko-komunikacijska tehnologija, učitelji in učiteljice
Work type:Master's thesis/paper
Organization:FF - Faculty of Arts
Year:2023
PID:20.500.12556/RUL-150843 This link opens in a new window
Publication date in RUL:24.09.2023
Views:201
Downloads:45
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:German
Title:Digitale Kompetenzen der Geografie- und DaF-Lehrenden
Abstract:
Der Zweck der vorliegenden Masterarbeit ist es, einen Einblick zu gewinnen, wie digital kompetent die slowenischen Geografie- und DaF-Lehrende sind. Im theoretischen Teil werden zunächst die Konzepte allgemeiner und digitaler Kompetenzen beschrieben, dann die Merkmale der Nutzung von Informations- und Kommunikationstechnologie (IKT) im Unterricht, da die letztere stark in den Alltag von Lehrkräften eingebunden ist. Darauf folgt eine Beschreibung der am häufigsten evaluierten Kompetenzmodelle für die Entwicklung digitaler Kompetenzen und eine Beschreibung, wie digitale Kompetenzen im slowenischen Umfeld entwickelt werden. Dem theoretischen Teil folgt eine empirische Untersuchung über die Entwicklung digitaler Kompetenzen von slowenischen Geografie- und DaF-Lehrenden, die mit Hilfe eines Online-Fragebogens und eines halbstrukturierten Interviews mit 300 Lehrern durchgeführt wurde. Die Ergebnisse der Untersuchung zeigen, dass IKT stark in den Alltag der Lehrkräfte eingebettet ist und dass Geografie- und DaF-Lehrende über gut entwickelte digitale Kompetenzen haben, wobei insbesondere DaF-Lehrende über besser entwickelte digitale Kompetenzen verfügen als Geografielehrende.

Keywords:Geografie, Deutsch als Fremdsprache, Lehrerkompetenzen, digitale Kompetenzen, Informations- und Kommunikationstechnik, Lehrende

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back