izpis_h1_title_alt

Vpliv COVID-19 na pogostost spletnih nakupov: Na primeru spletne trgovine About You : na primeru spletne trgovine About You
ID Rupar, Klavdija (Avtor), ID Burger, Anže (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,48 MB)
MD5: B6DBF3E40AD74DD9804FB6C4C66DA6AF

Izvleček
Namen naloge je predstaviti prednosti in slabosti spletnega nakupovanja, spremembo spletnega nakupovanja pred in po pandemiji ter pogostost spletnega nakupovanja v spletni trgovini About You. Spletno nakupovanje se je v času pandemije COVID-19 povečalo zaradi različnih razlogov, eden glavnih je bilo tudi fizično zaprtje trgovin z blagom, ki ni bilo nujno za vsakdanje preživetje. Udobje doma, zmanjšana možnost za stik z okuženimi, sta prinesla spremembe v potrošniških navadah in pokazala, da ima tudi spletno nakupovanje svoje prednosti, seveda pa tudi slabosti. Z anketo sem empirično preverjala vplive prednosti in slabosti na spletno nakupovanje na splošno, pred pandemijo, po pandemiji in spremembo pogostosti. Študija primera na spletni trgovini About You pa je služila temu, da sem poleg teh dejavnikov identificirala tudi specifične dejavnike za trgovino z oblačili.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno nakupovanje, pandemija, COVID-19, multipla regresija, prednost in slabosti spletnega nakupovanja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Rupar
Leto izida:2023
Št. strani:66 str.
PID:20.500.12556/RUL-150806 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:339.162.3:004(043.2)
COBISS.SI-ID:166323715 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.09.2023
Število ogledov:243
Število prenosov:54
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:How COVID-19 changed online shopping: E-shop About You : magistrsko delo
Izvleček:
The master's thesis titled The impact of COVID-19 on the frequency of online purchases is based on a theoretical and empirical approach. The purpose of the assignment is to present the advantages and disadvantages of online shopping, the change in online shopping before and after the pandemic, and the frequency of online shopping in the About You online store. Online shopping has increased during the COVID-19 pandemic for various reasons, one of the main ones being the physically closed stores of goods that were not necessary for daily life. The comfort of home, a reduced change of contact with infected people, has changed consumer habits and has shown that online shopping also has its advantages, but of course also disadvantages. Using a survey, I empirically checked the effects of advantages and disadvantages on online shopping in general, before the pandemic, after the pandemic and the change in frequency. The case study on the online store About You served to identify specific factors for the clothing store.

Ključne besede:online shopping, pandemic, COVID-19, multiple regression, pros and cons of online shopping.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj