izpis_h1_title_alt

Uporaba igre za odkrivanje elektrotehniških pojavov
ID KAVČIČ, AŽBE (Avtor), ID Žemva, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (32,29 MB)
MD5: C258895498B35E9040186848CE40D5C6

Izvleček
Diplomsko delo je namenjeno interakciji z uporabnikom, kjer se le-ta skozi igro spozna z osnovnimi pojavi in komponentami v elektrotehniki. Spoznavanje poteka prek zaporedja eksperimentov in prikazov, z večino katerih ima uporabnik fizično interakcijo. Proces izkušnje popestri še to, da sta ob začetku uporabniku predstavljena zgodba in zaplet, ki ju mora uporabnik postopno rešiti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:igra, uganka, eksperiment, induktivnost, kapacitivnost, upornost, magnetizem, napajalniki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-150759 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:166220291 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.09.2023
Število ogledov:514
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using the game to discover electrotechnical phenomena
Izvleček:
This thesis is designed for interaction with the user, as they are familiarized with basic components and phenomena in electronics through a game. The process of familiarization happens through a set of experiments and displays that the user can have physical interactions with. The experience is amplified in a way where at the beginning of it, the user is told a story and a conflict that they are then asked to solve.

Ključne besede:game, puzzle, experiment, inductance, capacitance, resistance, magnetism, power supply sources

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj