izpis_h1_title_alt

Nastanek, smisel in pomembnost oddelka trženja, usmerjenega proti končnemu kupcu na primeru podjetja Procter & Gamble Slovenija : diplomsko delo
ID Podobnik, Matej (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/podobnik4425.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, kozmetika, industrijsko podjetje, Procter & Gamble, trženje, potrošnik, zadovoljstvo, projekti, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Podobnik]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 45, 27 str.
PID:20.500.12556/RUL-15056 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19952358 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1259
Število prenosov:385
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, cosmetics, industrial enterprises, marketing, consumer, satisfaction, projects, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj