izpis_h1_title_alt

The Effects of Using Literature in an EFL Grammar School Classroom
ID Ščelkov, Teja (Avtor), ID Burazer, Lara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,02 MB)
MD5: 742056F03233E4FCB15E736DF35951F0

Izvleček
This master's thesis aims to present the broad value of including English literature in EFL classrooms as well as EFL grammar school classrooms in particular. The paper is divided into four chapters, three of which are theoretical, while the fourth is both theoretical and empirical. In the theoretical chapters I focus on the various approaches to literary texts in EFL classrooms, what effects these texts can have on the learners’ abilities (linguistic proficiency, creative expression, autonomy, motivation and intercultural competence) as well as how to implement literary texts in the EFL classroom in a learner-centred way. The last part of the thesis, which is both theoretical and empirical, contains a thorough analysis of a learner questionnaire that was conducted at a Slovenian grammar school and tackles the attitudes of learners to literary texts used in the EFL classroom. The analysis of the questionnaire was conducted in accordance with the theoretical basis that was established throughout this paper.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:English, EFL, English literature, literary texts, learners, learner-centred approach, grammar school
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-150536 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:165685507 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2023
Število ogledov:635
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Učinki uporabe literature pri tujejezikovnem pouku angleščine v gimnaziji
Izvleček:
V magistrskem delu obravnavam uporabo angleške književnosti pri poučevanju angleščine kot tujega jezika, z dodatnim poudarkom na uporabi literarnih besedil na gimnazijski stopnji. Besedilo je razdeljeno na štiri poglavja, tri so teoretična in eno teoretično-empirično. V teoretičnih poglavjih predstavim različne pristope do literarnih besedil, kakšne učinke imajo taka besedila na sposobnosti učencev (znanje angleškega jezika, kreativno izražanje, avtonomija, motivacija in medkulturne kompetence) ter kako se lahko literarna besedila vključi pri poučevanju angleščine kot tujega jezika. V teoretično-empiričnem poglavju se osredotočim na analizo ankete z ene izmed slovenskih gimnazij, ki prikazuje odnos učencev do uporabe literarnih besedil pri pouku angleščine. Anketa je bila analizirana v skladu s teoretsko osnovo, predstavljeno na podlagi relevantne citirane literature.

Ključne besede:angleščina, poučevanje angleščine kot tujega jezika, angleška književnost, literarna besedila, učenci, na učenca osredinjen pristop, gimnazija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj