izpis_h1_title_alt

Dejavniki, ki vplivajo na oblikovanje stališč do golote v oglaševanju : primer: Almore
ID Čelofiga, Janja (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/celofiga4420.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, efektivnost, morala, zakonodaja, regulacija, zaščita potrošnika, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Čelofiga]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 48, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-15051 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:19950566 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1092
Število prenosov:159
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, efficiency, morality, legislation, regulation, consumer's protection, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj