izpis_h1_title_alt

Visual Realism Assessment for Deepfake Videos
ID Dragar, Luka (Avtor), ID Emeršič, Žiga (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Batagelj, Borut (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (22,40 MB)
MD5: D2C4732759CF947AD3AF3EB3E564DADD

Izvleček
In this thesis, we tackle the issues of artificial intelligence and DeepFake technology, which in the era of rapid digitalization, pose significant security and privacy concerns. We focus on the assessment of quality and visual realism of DeepFakes, a key factor for the impact of a forged video. We introduce an effective approach for quantifying the visual realism of DeepFake videos, using an ensemble of ConvNext, a Convolutional Neural Network (CNN), and Eva, a vanilla Vision Transformer (ViT). These models were trained on a subset of the DeepFake Game Competition 2022 (DFGC 2022) dataset to regress to Mean Opinion Scores (MOS) from DeepFake videos. Our work yielded successful results, securing third place in the DeepFake Game Competition on Visual Realism Assessment (DFGC-VRA 2023). The thesis provides a detailed presentation of the employed models, data preprocessing procedures, and training, as well as a comparison of our results with other competitors.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:deepfake, visual realism, deep learing
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-150088 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:168011011 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2023
Število ogledov:1188
Število prenosov:97
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ocena kakovosti ponarejenih posnetkov
Izvleček:
V diplomski nalogi obravnavamo problematiko umetne inteligence in tehno- logijo globokih ponaredkov (angl. DeepFake), ki sta v dobi hitre digitalizacije ključni za varnost in zasebnost. Osredotočili smo se na ocenjevanje kakovosti in vizualnega realizma globoko ponarejenih videposnetkov, kar je ključnega pomena za njihov vpliv. Predstavljamo učinkovit pristop za kvantifikacijo vizualnega realizma globokih ponaredkov z uporabo ansambla dveh napred- nih globokih nevronskih mrež imenovanih ConvNext in Eva. Modela smo natrenirali na podmnožici podatkovne množice DeepFake Game Competition (DFGC) 2022, s ciljem napovedati povprečno oceno mnenja (MOS) ponare- jenega videoposnetka. Rezultati našega dela so se izkazali za uspešne, saj je naš pristop na tekmovanju DFGC-VRA 2023 zasedel tretje mesto. V diplom- ski nalogi so podrobno predstavljeni uporabljeni modeli, postopki predhodne obdelave podatkov in treniranja modelov, ter primerjava naših rezultatov s sotekmovalci.

Ključne besede:globoki ponaredek, vizualni realizem, globoko učenje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj