izpis_h1_title_alt

Maskina maksima
ID Basaj, Pika (Avtor), ID Stančič, Zora (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Stanič, Tomo (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (28,54 MB)
MD5: B1016C14B5A0D1D730F7EF494B7C7E8C

Izvleček
Projekt Maskina maksima sestavljata dve naglavni maski, namenjeni uporabi v zamejenem kontekstu cikličnih prepirov, katerih predmet spora predstavljajo ideološka trenja. Maska je narejena iz blaga, zato jo je mogoče zložiti na manjše dimenzije ter jo skupaj z ostalimi osebnimi predmeti pospraviti na hitro dostopno mesto, kot sta žep ali torba. Udeleženca jo imata ves čas pri sebi, zato si jo lahko ob vsakršnem naključnem nastopu konflikta povezneta na glavo ter z njo nadaljujeta prepir. Maska, kot oblika vizualnega vsiljivca v samem dogodku prepiranja, na ogled postavi številne dvojnosti in razcepe, tako na ravni vloge, govorice kot vednosti. S tem, ko razpre polje komičnega, sprevrača sam red prepiranja in ga obenem poskuša osmisliti. Sama postane objekt strasti, zataknjen v cikel prepiranja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo, maska, prepir, cikličnost, avtomatizem, dvojnost, razlika, komedija, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-150053 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2023
Število ogledov:805
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Mask's Maxim
Izvleček:
Project The Mask's maxim consists of two masks that are intended to be used within a finite context of cyclical arguments centered around ideological incongruences. The masks are made out of cloth and are therefore easy to fold together and store in a convenient place, such as a pocket or a purse. Each participant carries a mask of their own, allowing both to don them on as soon as a conflict arises and resume the quarrel. During the argument, the mask, as a visual intruder, illustrates the many dualities and divisions on the level of role, speech, and knowledge. By broadening the dimension of what is humorous, it warps the principle of arguing and simultaneously attempts to bring meaning to it. In itself, it becomes the object of desire, embedded into the cycle of the quarrel.

Ključne besede:painting, mask, argument, cyclicality, automatism, duality, difference, comedy, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj