izpis_h1_title_alt

Izvedba oglaševalskih akcij na komercialnem radiu : diplomsko delo
ID Igrutinovič, Nina (Avtor), ID Burger, Anže (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (988,12 KB)
MD5: 26D60CE34DB71CBFC790F19411C56044

Izvleček
Oglaševanje na radiu vsebuje radijske oglase, sponzorstva in oglaševalske akcije. Slednje potekajo v vnaprej izbranem terminu in so sestavljene iz voditeljskih vložkov, promocijskih napovedi in tradicionalnih radijskih oglasov. Radijski oglas in oglaševalska akcija se razlikujeta predvsem v dolžini, pa tudi v frekventnosti, vsebini, vpletenosti poslušalca in tudi ceni. Veliko vlogo pri oglaševalski akciji ima radijski voditelj, slednjemu poslušalci zaupajo in imajo z njim stkano posebno vez, ki se je stkala tekom let ali posebnih dogodkov. V svoji diplomski nalogi predstavim vrste oglaševanj na radiu in raziščem, kako oglaševalska akcija vpliva na poslušanost radia, na kakšen način oglaševalska akcija poveča zanimanje za oglaševani izdelek ali storitev in kateri del dneva je najučinkovitejši za izvedbo oglaševalske akcije. Raziskava je temeljila na intervjujih; preko fokusne skupine, v kateri je sodelovalo 6 radijskih poslušalcev, v starosti 28 – 35 let, pa sem prišla do odgovora, če ima večjo vlogo pri odločitvi za nakup oglaševane dobrine s strani potencialnih kupcev voditeljski vložek ali tradicionalni radijski oglas. V raziskavi podam tudi odgovor na razlike v ceni med zakupom tradicionalnih oglasov in oglaševalske akcije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:oglaševalska akcija, znamčena vsebina, tradicionalni radijski oglas, sponzorstvo, voditeljski vložek.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. Igrutinovič
Leto izida:2023
Št. strani:100 str.
PID:20.500.12556/RUL-150030 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:075.1:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:164582403 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2023
Število ogledov:196
Število prenosov:52
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementation of radio advertising campaigns on a commercial radio
Izvleček:
Radio advertising includes advertising spots, sponsorships and advertising campaigns. Advertising campaigns take place at pre-selected times and consist of presenter spots, promotional announcements and traditional radio advertisements. Radio advertising spots and advertising campaigns differ mainly in length, but also in frequency, content, listeners' involvement and price. The radio presenter plays a major role in the advertising campaign; listeners trust him and have a special bond with him that has been forged over the years or during special events. In my diploma, I present the types of advertising on radio and explore, how an advertising campaign affects radio listenership, how an advertising campaign increases interest in the advertised product or service and what time of the day is the most effective for carrying out an advertising campaign. The research was based on interviews; through a focus group of 6 radio listeners, aged 28 - 35, I've got the answer, if the presenter's input or the radio advertisement plays a bigger role in the decision of potential buyers to purchase the advertised product. In the survey, I also give an answer to the price differences between the purchase of traditional radio advertisements and advertising campaigns.

Ključne besede:advertising campaign, client promotion, branded content, advertising spot, sponsorship, live reads.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj