izpis_h1_title_alt

Mobilna aplikacija z obogateno resničnostjo na temo čebelarstva v Sloveniji
ID GLIHA, KARLA (Avtor), ID Bovcon, Narvika (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (24,76 MB)
MD5: 7CC4F9AFF74763F6B20D251DE98CA8DE

Izvleček
V diplomskem delu smo želeli združiti čebelarstvo v Sloveniji z obogateno resničnostjo in to dolgotrajno tradicijo predstaviti na nov, zanimiv način. Obogatena resničnost namreč postaja vse bolj popularna in dostopna in je na poti, da bo kmalu del vsakodnevnih procesov. Tehnologija obogatene resničnosti obogati realni svet, saj doda računalniško ustvarjene vizualne, avdio, 3D in interaktivne vsebine. V teoretičnem delu smo opisali pojem obogatene resničnosti, predstavili pomembne zgodovinske mejnike in njen razvoj ter uporabo obogatene resničnosti na različnih področjih s poudarkom na izobraževanju, saj želimo s svojo aplikacijo uporabnika naučiti nekaj novega in mu podati novo znanje. V praktičnem delu smo s pomočjo platform Adobe Aero in Blender izdelali mobilno aplikacijo Čebelarstvo v Sloveniji, ki temelji na obogateni resničnosti. Vsebino čebelarske učne poti smo nadgradili, jo obogatili in predstavili na drugačen način. Uporabljeni orodji sta zelo intuitivni in omogočata odlično izdelavo vsebin obogatene resničnosti s poudarkom na interaktivnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:obogatena resničnost, aplikacija, 3D modeliranje, izobraževanje, turizem
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-149916 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:164450563 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2023
Število ogledov:200
Število prenosov:27
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A mobile application with augmented reality on the topic of beekeeping in Slovenia
Izvleček:
In my thesis, we wanted to combine beekeeping in Slovenia with augmented reality and present this Slovenian tradition in a new, interesting way. Augmented reality is becoming increasingly popular and accessible, consequently on its way to becoming an integral part of everyday life. Augmented reality enriches the real world by adding computer generated visual, audio, 3D and interactive content. In the theoretical part, we described the concept of augmented reality, presented important historical milestones and exponential development, as well as the use of augmented reality in various fields with an emphasis on education, since with our application we want to teach the user something new. In the practical part, with Adobe Aero and Blender platform, we created a mobile application Beekeeping in Slovenia. We reformed and improved the content of the beekeeping learning path and presented it in a different way. The tools used are very intuitive and enable excellent production of augmented reality.

Ključne besede:augmented reality, application, 3D modeling, education, tourism

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj