izpis_h1_title_alt

Slikanica kot preplet besede in podobe : primer Lile Prap
ID Pregelj, Barbara (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (81,25 KB)
MD5: 222AD87C5F781A0F8F715B482A6E2DD8
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-30/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek obravnava slikanico kot meddisciplinarno področje na preseku slikovnega, besedilnega in ustnega, v tej luči pa analizira avtorsko slikanico 1001 pravljica Lile Prap. Ta slikanica je zanimiva tudi z medbesedilnega vidika in rabe drugih pripovednih postopkov, s katerimi spodbuja bralčevo prepoznavanje interteksta, s tem pa tudi dejavno in ustvarjalno branje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenska književnost, slovenska otroška književnost, slikanice, medbesedilnost, 1001 pravljica, Tisoč in ena pravljica, slikovno, besedilno, ustno, hiperbesedilo
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 391-396
PID:20.500.12556/RUL-149467 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:821.163.6.09-93:929Prap L.
COBISS.SI-ID:2044411 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2023
Število ogledov:640
Število prenosov:55
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Meddisciplinarnost v slovenistiki
Uredniki:Simona Kranjc
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2011
ISBN:978-961-237-461-7
COBISS.SI-ID:258646784 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:30

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
This paper analyses the picture book as an interdisciplinary medium with regards to its images, conventional text and oral presentation. A case study is made of the copyrighted picture book 1001 Stories by Lila Prap. This example illustrates the use of intertextual cues encouraging readers to draw upon their innate creativity and skills as readers.

Ključne besede:picture book, images, textual, oral, hypertext

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj