izpis_h1_title_alt

Meddisciplinarnost v teoriji in praksi poučevanja slovenščine v ruskem jezikovnem okolju
ID Plotnikova, Olʹga Sergeevna (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (102,24 KB)
MD5: 56DF4A5C6E901889A37FD440D41E675A
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-30/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Po krajšem orisu slovenistike kot učne discipline na Moskovski državni univerzi M. V. Lomonosova je največ pozornosti posvečeno psiholingvistični zasnovi pouka slovenščine v ciljno različnih skupinah študentov. Obravnavana je vloga primerjalnega in kontrastivnega pristopa pri izdelavi načrta uvajalnega tečaja komunikacijske slovnice in besedja. Poudarjena je nujnost upoštevanja zgodovinskih, kulturoloških in sociolingvističnih dejavnikov ter etnopsiholoških posebnosti slovenskih govorcev že na začetku poučevanja slovenščine.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi/tuji jezik, psiholingvistika, jezikovna didaktika, meddisciplinarnost, Rusija, Moskva, komunikacijsko načelo, zaporedje podatkov, interferenca
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 371-377
PID:20.500.12556/RUL-149463 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'243'22(=161.1):378.147
COBISS.SI-ID:49623394 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2023
Število ogledov:780
Število prenosov:33
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Meddisciplinarnost v slovenistiki
Uredniki:Simona Kranjc
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2011
ISBN:978-961-237-461-7
COBISS.SI-ID:258646784 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:30

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
After a brief outline of Slovene studies as a discipline taught at Moscow State University, the paper focuses on the psycholinguistic concept of teaching Slovene to different groups of students. The author considers the role of a comparative and contrastive approach to planning an introductory course of communicative grammar and vocabulary. It is emphasised that at the initial stage of learning Slovene historical, cultural and sociolinguistic factors must be taken into account, as well as the ethno-psychological features of Slovene speakers.

Ključne besede:psycholinguistics, communicative approach, interference, language didactics, the order of facts

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj