izpis_h1_title_alt

Zasnova in razvoj blagovne znamke kopalnih oblačil z izhodiščem v maksimalizmu
ID Miklavčič, Anita (Avtor), ID Zorec, Petja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (16,98 MB)
MD5: 4096566FEE6C007465AF19D9B2BBD73A

Izvleček
Magistrsko delo temelji na zasnovi in razvoju blagovne znamke kopalnih oblačil z maksimalistično estetiko, katere produkti so izdelani iz trajnostnih materialov. Raziskava tržišča je pokazala, da tovrstnih blagovnih znamk primanjkuje, zato je namen dela predstaviti kolekcijo kopalnih oblačil, ki pooseblja omenjeno estetiko in jo ponuditi na globalnem trgu. Cilj kolekcije je doseči željeno ciljno publiko in ji predstaviti več možnosti pri izbiri kopalnih oblačil. V teoretičnem delu je poglobljeno opisana zgodovina kopalk v zahodni kulturi od začetkov v sredini 19. stoletja do danes. Raziskane so sodobne in relevantne znamke, ki izdelujejo kopalna oblačila podobne niše. V nadaljevanju je razložen maksimalizem kot likovni slog. Predstavljen je skozi pomembne slikarje in modo, na katero je imel velik vpliv Harajuku stil, slednji pa na trenutni trend maksimalizma med generacijo Z. V praktičnem delu je predstavljena zasnova blagovne znamke kopalk z imenom SWITA. Prikazan je razvoj znamke, od izdelanega logotipa do prodaje in oglaševanja. Podrobno je opisana ciljna skupina znamke in proces ustvarjanja prve kolekcije, z naslovom Lisičje poletje, ki je navdihnjena s pravljico Tri botre lisičice in ilustracijami Ančke Gošnik Godec. Proces se nadaljuje z inspiracijskimi kolaži silhuet in detajlov kopalnih oblačil iz 40-ih do 60-ih let, izbiro barvne palete in trajnostnih materialov ter razvojem avtorskih ilustracij in vzorcev. Kolekcija je predstavljena skozi opise in skice posamezne silhuete, celotna kolekcija pa dokumentirana skozi modno foto zgodbo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kopalna oblačila, kopalke, maksimalizem, vzorci, ilustracija, blagovna znamka
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-149436 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2023
Število ogledov:754
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Design and development of swimwear brand inspired by maximalism
Izvleček:
The master's thesis focuses on the design and development of a swimwear brand with a maximalist aesthetic that utilizes sustainable materials. Marketing research indicated a gap in the market regarding sustainable swimwear, which is why this thesis aims to present a collection of swimwear that embodies the maximalist aesthetic and offer it to the global market. The goal of the collection is to reach the desired target audience and provide them with multiple options when choosing swimwear. The theoretical part extensively describes the history of swimwear in Western culture from its beginnings in the mid-19th century to the present day. Contemporary and relevant brands producing similar niche swimwear are researched. Furthermore, maximalism is explained as an artistic style, presented through significant painters and fashion, heavily influenced by the Harajuku style, which in turn has contributed to the current maximalism trend among Generation Z. The practical part of the thesis introduces the design of a swimwear brand named SWIMITA. Brand development is shown, from the logo creation to sales and advertising. The target audience of the brand is described in detail, as well as the process of creating the first collection titled Fox Summer, inspired by the folk tale Three Vixens, illustrated by Ančka Gošnik Godec. The process continues with inspirational collages of swimwear silhouettes and details from the 1940s to the 1960s, the selection of a color palette and sustainable materials, and the development of original illustrations and patterns. The collection is presented through descriptions and sketches of individual silhouettes, with the entire collection documented through a fashion photo story.

Ključne besede:swimwear, maximalism, patterns, illustration, clothing brand

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj